BLOG+

Article for TPSM 1/2013 "New trends in organizing grocery stores"

Article for TPSM 1/2013

2013-04-18

Darek Gocławski Darek Gocławski

In a situation where consumers are surrounded by enormous variety of goods and have unprecedented ease of acquisition, more important is the need to take care of the customer on many levels....

more...

ARTICLE ABOUT ECO STORES FOR THE RETAIL TRENDS POLSKA MAGAZINE

ARTICLE ABOUT ECO STORES FOR THE RETAIL TRENDS POLSKA MAGAZINE

2013-03-20

Darek Gocławski Darek Gocławski

Organiczny, ekologiczny, zrównoważony rozwój... Te określenia doskonale pasują do charakteru konceptu sklepu Organico. Pierwszego w Polsce sklepu spożywczego w 100% EKO.   Pracownia A+D Retail Store Design została poproszona...

more...

Our article in the RETAIL 2012 RAPORT

Our article in the RETAIL 2012 RAPORT

2013-02-22

Darek Gocławski Darek Gocławski

Another A+D article! This time we had a pleasure to resume trends from 2012 and to present tendencies for the 2013. The full article can be found here: the RETAIL 2012 RAPORT (pages 54-56): http://np.netpublicator.com/netpublication/n08574186...

more...

A+D in Rzeczpospolita - office design

A+D in Rzeczpospolita - office design

2013-02-14

Darek Gocławski Darek Gocławski

Udzieliliśmy wywiadu dla Rzeczpospolitej. Wypowiedź dotyczyła projektowania biur. Artykuł jest dostępny tutaj: http://www.ekonomia24.pl/artykul/980416-Wnetrza-dostosowane-do-firmy.html Zdjęcia naszych realizacji obrazowały trendy w...

more...

positive feedback from The Perfect Store Magazine

positive feedback from The Perfect Store Magazine

2013-01-17

Darek Gocławski Darek Gocławski

The Perfect Store Magazine (TPSM) has published a suumarize of the Retail Show 2012. During this event there was a set of very interesting presentations, discussions etc.: the Retail Congress 2012. Our presentation about Trends / tendencies in...

more...

article "REAL VS. VIRTUAL" for the Retail Trends Polska magazine

article

2013-01-09

Darek Gocławski Darek Gocławski

Real vs virtual w branży retail jedno nie wyklucza drugiego. Połączenie świata wirtualnego z realem daje niespotykane możliwości. Podstawowy krok wejścia w świat wirtualny – sklep internetowy – to oczywistość. Drugi krok...

more...

prev next